03 apr 2020

Jaarverslag 2019 staat nu online

Geheel digitaal

Met veel plezier presenteren we je het Jaarverslag 2019. Het is een digitaal Jaarverslag waar je als lezer lekker doorheen kunt scrollen. Je krijgt zo een goed beeld van de activiteiten die we als huis voor ons publiek en voor professionals organiseren.

Er is veel gebeurd in 2019

Het afgelopen jaar hadden we opnieuw een goed gevuld jaar vol boeiende, spannende en uitdagende activiteiten. In totaal organiseerden we, deels in eigen huis, deels buitenshuis, 281 activiteiten, die 47.929 bezoekers mochten ontvangen. Een aantal voorbeelden worden in het digitale jaarverslag toegelicht, maar graag noemen we hier al enkele hoogtepunten. Zoals de eerste en erg succesvolle editie van Beyond the Black Box, de tweede editie van het Oorzaken Festival, en de samenwerking met Paradiso naar aanleiding van de twintigste verjaardag van de post-metal band Amenra. Duik maar eens in het Jaarverslag 2019, dat we dit jaar voor het eerst volledig digitaal hebben gemaakt en ontdek wat we afgelopen jaar met veel plezier voor jullie hebben georganiseerd en gepresenteerd.