Plan je bezoek

Kaartverkoop

De kassa overdag
Heb je een vraag over een ticket of een algemene vraag voor de kassa, dan verzoeken we je deze bij voorkeur via kassa@brakkegrond.nl te stellen. Heb je een vraag op de dag van de voorstelling, dan kun je bellen met het onthaal van de Brakke Grond: +31 (0) 20 6229014.

De openingstijden van de Brakke Grond vind je hier.

Koop je tickets altijd online
Tickets koop je gemakkelijk online. Je kunt betalen via iDEAL, Credit Card, Bancontact en Belfius. Heb je vragen of lukt het niet online? We helpen je graag, neem contact op via kassa@brakkegrond.nl.

Kan ik reserveren?
We reserveren in principe geen kaarten. 

Kan ik mijn kaarten ruilen?
Er vindt geen restitutie plaats van kaarten. Ook niet in geval van te laat komen, verlies, diefstal of geen gebruik maken van de kaarten. Eventueel kunnen kaarten omgeboekt worden naar een andere datum waarop de voorstelling bij de Brakke Grond speelt, of een andere voorstelling. Heb je hierover een vraag, mail dan naar kassa@brakkegrond.nl.

Ik ben rolstoelgebruiker
Rolstoelplaatsen kun je reserveren via kassa@brakkegrond.nl of telefonisch via +31 (0)20 622 90 14.

Kom niet te laat
Aanvangstijden worden strikt gehanteerd. Laatkomers worden niet in de zaal toegelaten. Omdat de voorstellingen in de Brakke Grond geen pauze hebben, is het is dus ook niet mogelijk om tussendoor de zaal te betreden.

Wat zijn de ticketprijzen 
De prijs is afhankelijk van de voorstelling. Deze prijs vind je op de website bij de voorstelling. Bij het kopen van een kaart betaal je geen servicekosten. Om een kaart te kopen druk je op de ‘Koop Kaarten” knop op een voorstellings pagina. We hanteren prijzen tussen de €7 en €19.

 

Koop snel, koop online

Tickets koop je gemakkelijk online. Dit is eenvoudig, snel en kan 24 uur per dag. Je kunt betalen via iDEAL, Credit Card, Bancontact en Belfius.

Welke kortingen zijn er?
De Brakke Grond hanteert verschillende kortingen:
Studenten: €5
CJP/Stadspas: €3,50 
Groepen van meer dan 7 personen: €5
Scholieren: €5

Groepsbezoek
Ben je van plan een bezoek te brengen met meer dan 7 personen. Stuur dan een email naar kassa@brakkegrond.nl. 

We zijn partner van We Are Public
Je bent van harte welkom met een We Are Public-pas. Op de website van We Are Public vind je de selectie voorstellingen die zij hebben gemaakt voor de Brakke Grond. Ook op onze site wordt vermeld welke voorstellingen geselecteerd zijn voor We Are Public. Op de website van We Are Public vind je hoe je je kaartje online kunt bestellen.

De avondkassa
Vanaf een uur voor aanvang is er een kassamedewerker voor eventuele vragen omtrent tickets. In principe koop je je kaart online, deze wordt aan de deur van de zaal gescand.

Zaal open
De deuren van de zaal gaan enkele minuten voor aanvang van de voorstelling open. Je ticket of mobiel wordt gescand aan de deur. Wij hebben geen placering. Je kunt gaan zitten waar je wilt.

Reserveer via tijdslot voor exposities
Voor exposities dien je altijd een tijdslot te reserveren. Kijk op de website welke exposities er zijn. Daar zie je ook hoe je reserveert.

 

Meest gestelde vragen

Ik heb al mijn gegevens ingevuld maar kan niet verder

De webshop is een los veld in onze website, in dit veld kun je ook naar beneden scrollen. De webshop is een los veld in onze website, in dit veld kun je ook naar beneden scrollen.

Ik wil mijn gegevens niet invullen, kan ik anoniem bestellen?

Omdat je kaart als e ticket wordt opgestuurd hebben we je mailadres nodig, je kunt zelf aangeven of je onze nieuwsbrief wilt ontvangen. Vervolgens zul je enkel nog een paar dagen voor de voorstelling een service mail ontvangen met meer informatie over je bezoek. Je adres hoef je niet in te vullen, we vragen alleen je postcode.

Ik ontvang geen bevestigingsmail van mijn bestelling

Nadat de betaling is gelukt kom je uit op de pagina met de opdrachtgegevens. Er is tegelijkertijd ook een bevestigingsmail naar het door jou opgegeven mailadres gestuurd. Mogelijk is de bevestigingsmail in jouw spambox terecht gekomen. De afzender is de Brakke Grond (kassa@brakkegrond.nl). Vind je de mail niet in jouw spambox en heb je wel het scherm met de opdrachtbevestiging gezien aan het eind van de bestelling, neem dan contact op met onze kassa via kassa@brakkegrond.nl.

De betaling is afgeschreven maar ik heb geen kaarten en geen bevestigingsmail ontvangen.

Mogelijk is er in de communicatie met de bank en ons systeem iets misgegaan. Neem contact op met onze kassa via kassa@brakkegrond.nl. Wij kunnen dan controleren of het bedrag inderdaad is binnengekomen bij ons en maken de boeking dan alsnog in orde. Is je voorstelling vanavond al? Bel dan +31 (0)20 622 90 14.

Ik heb een kortingscode gekregen maar kan deze niet invullen

Selecteer eerst een ‘standaard’ kaart. In het laatste scherm kun je de code invullen en wordt de korting meteen toegepast.

Hoe en waar kan ik kaarten kopen?

Tickets koop je online. Je kunt betalen via Ideal, Credit Card, Bancontact en Belfius. Heb je vragen of lukt het niet online? We helpen je, neem contact op via kassa@brakkegrond.nl

Ik heb mijn kaarten niet geprint, kan ik de e-tickets laten zien op mijn telefoon?

Ja, dat kan. We besparen graag papier.

Ik ben mijn kaarten kwijt, wat moet ik doen?

Stuur een mail naar kassa@brakkegrond.nl, dan sturen we de kaarten opnieuw toe. Aan de deur kunnen we je kaarten ook op naam opzoeken.

Kan ik betalen met een Podiumcadeaukaart?

Dat kan. Selecteer eerst de kaartsoort 'Standaard', klik door naar de volgende stap en vul aan het eind van het volgende formulier de Podium Cadeaukaart in als betaalmethode. Dan volgt een nieuw venster, waarin je het kaartnummer en de pincode in kan voeren, en de kaart kan verzilveren.

Hoe bestel ik met mijn Podiumpas?

Kies de kaartsoort 'Podiumpas', vul je klantnummer in het formulier in, en neem natuurlijk je Podiumpas op de avond van de voorstelling mee.

De Podiumpas wordt op dinsdag 1 november gelanceerd, vanaf dan is het ook pas mogelijk te bestellen.

Meer informatie