Tickets

Welkom bij de ticketshop

Meest gestelde vragen

Hoe bestel ik meer tickets van verschillende kaartsoorten

Wil je meer tickets bestellen van verschillende kaartsoorten, kies dan steeds opnieuw een kaartsoort en geef daar vervolgens weer aan hoeveel je tickets je daarvan nodig hebt. Druk dan wederom op 'bestel'. In het frame verschijnt je bestelling. Als je hebt besteld, kun je naar 'volgende stap'.

Ik heb al mijn gegevens ingevuld maar kan niet verder

De webshop is een los veld in onze website, in dit veld kun je ook naar beneden scrollen. De webshop is een los veld in onze website, in dit veld kun je ook naar beneden scrollen.

Ik wil mijn gegevens niet invullen, kan ik anoniem bestellen?

Omdat je kaart als e ticket wordt opgestuurd hebben we je mailadres nodig, je kunt zelf aangeven of je onze nieuwsbrief wilt ontvangen. Vervolgens zul je enkel nog een paar dagen voor de voorstelling een service mail ontvangen met meer informatie over je bezoek. Je adres hoef je niet in te vullen, we vragen alleen je postcode.

Ik ontvang geen bevestigingsmail van mijn bestelling

Nadat de betaling is gelukt kom je uit op de pagina met de opdrachtgegevens. Er is tegelijkertijd ook een bevestigingsmail naar het door jou opgegeven mailadres gestuurd. Mogelijk is de bevestigingsmail in jouw spambox terecht gekomen. De afzender is de Brakke Grond (kassa@brakkegrond.nl). Vind je de mail niet in jouw spambox en heb je wel het scherm met de opdrachtbevestiging gezien aan het eind van de bestelling, neem dan contact op met onze kassa via kassa@brakkegrond.nl.

De betaling is afgeschreven maar ik heb geen kaarten en geen bevestigingsmail ontvangen.

Mogelijk is er in de communicatie met de bank en ons systeem iets misgegaan. Neem contact op met onze kassa via kassa@brakkegrond.nl. Wij kunnen dan controleren of het bedrag inderdaad is binnengekomen bij ons en maken de boeking dan alsnog in orde. Is je voorstelling vanavond al? Bel dan +31 (0)20 622 90 14.

Ik heb een kortingscode gekregen maar kan deze niet invullen

Selecteer eerst een ‘standaard’ kaart. In het laatste scherm kun je de code invullen en wordt de korting meteen toegepast.

Hoe en waar kan ik kaarten kopen?

Tickets koop je online. Je kunt betalen via Ideal, Credit Card, Bancontact en Belfius. Heb je vragen of lukt het niet online? We helpen je, neem contact op via kassa@brakkegrond.nl

Ik heb mijn kaarten niet geprint, kan ik de e-tickets laten zien op mijn telefoon?

Ja, dat kan. We besparen graag papier.

Ik ben mijn kaarten kwijt, wat moet ik doen?

Stuur een mail naar kassa@brakkegrond.nl, dan sturen we de kaarten opnieuw toe. Aan de deur kunnen we je kaarten ook op naam opzoeken.

Ik kan niet naar de voorstelling, kan ik mijn kaarten retourneren of ruilen?

Er vindt geen restitutie plaats van kaarten. Ook niet in geval van te laat komen, verlies, diefstal of geen gebruik maken van de kaarten. Eventueel kunnen kaarten omgeboekt worden naar een andere datum waarop de voorstelling bij de Brakke Grond speelt. Heb je hierover een vraag, mail dan naar kassa@brakkegrond.nl

Kan ik betalen met een Podium Cadeaukaart?

Ja, dat kan! Selecteer het veld 'Podium Cadeaukaart' bij de betaalwijze.

Ik ben rolstoelgebruiker, hoe kan ik de voorstelling bezoeken?

Rolstoelplaatsen kun je reserveren via kassa@brakkegrond.nl of telefonisch via +31 (0)20 622 90 14