Plan Uw Bezoek

Kassa & Kaartverkoop

Kaarten reserveren & afhalen

De Brakke Grond deelt een kassa met Theater Frascati, verderop in de Nes. Onze centrale kassabalie vind je in Nes 63 (bij Frascati). Om te reserveren of voor meer informatie bel je +31 (0)20 626 68 66. Aan onze kassabalies kun je enkel met PIN en met Credit Card betalen.

Avondkassa bij de Brakke Grond

Vanaf een uur voor aanvang van de voorstelling kun je terecht bij de avondkassa voor het kopen en ophalen van kaarten. Kaarten kunnen alleen met PIN betaald worden.

Openingstijden Centrale Kassa

De kassabalie is open van Di t/m Za 17u00 - 19u30 en is telefonisch bereikbaar voor informatie en reserveringen op Ma 13u00 - 17u00, Di t/m Vr 13u00 - 19u30, Za 17u00 - 19u30. Bij de kassabalie kun je alleen met PIN betalen. Je kunt 24 uur per dag je kaarten online kopen via deze website. 

Zomerperiode

In juli en augustus 2020 is de Brakke Grond elke dag vanaf 10:00 geopend in verband met het Peepshow Palace Festival. Heb je hierover een vraag, stuur dan een mail naar kassa@dewarmewinkel.nl
De telefoon van de centrale kassa in de Nes is gesloten van 11 juli t/m 12 augustus. Vanaf 12 augustus is de kassalijn weer open van 13:00 tot 17:00 uur.

 

Andere betaal-mogelijkheden

Aan de kassa kun je met PIN betalen, niet meer met contant. We accepteren de Podiumcadeaukaart. Voor grote groepen is het mogelijk op factuur te betalen. Schoolgroepen kunnen betalen met d

Kortingen

Ben je onder de 27 jaar oud? Dan krijg je bij de Brakke Grond meestal korting. Ook met je CJP-pas, Stadspas, Sprintpas of ACT-pas heb je geluk. Kunstvakstudenten zijn bij ons helemaal spekkoper want die kunnen in de meeste gevallen gebruik maken van €5 korting op de normale prijs. Wanneer ben je kunstvakstudent? Dat begrip hanteren we vrij ruim, maar je moet wel met je studentenpas kunnen aantonen dat je een kunst- of cultuurgerelateerde studie volgt. De hoogte van de kortingen verschillen per programma, maar liggen tussen de €2 en de €5. Alle kortingen zijn ook online te koop. Vergeet niet dat je ook nog eens €2 korting krijgt als je online koopt, dat komt er nog bovenop! 

Groepskorting

Je hebt recht op groepskorting bij een reservering vanaf tien personen. Bel met de Centrale Kassa om te reserveren. De kortingstarieven zijn €3,50 bij personen van 27 jaar en ouder en €5 bij personen jonger dan 27 jaar.

We Are Public

Wij zijn trotse deelnemers aan We Are Public, de cultuurpas waarmee je gratis of goedkoop de tofste kunst en cultuur in Amsterdam bezoekt. Regelmatig kun je met je pas programma's in de Brakke Grond bezoeken. Kijk op de site van We Are Public of je als lid mag reserveren voor een voorstelling. Als dat niet het geval is, kom dan vanaf een uur voor aanvang naar onze avondkassa om je We Are Public-kaartje te halen. 

E-ticket kwijt of de printer doet het niet? Meld je bij onze kassamedewerker, dan kunnen er kopiekaarten worden uitgedraaid.

Online kopen

Als je je kaarten online koopt via www.brakkegrond.nl krijg je in de meeste gevallen €2 onlinekorting. (Dus bovenop eventuele andere kortingen waar je misschien recht op hebt!). Online betalen kan via IDEAL, Visa of Mastercard. Je kunt je e-tickets uitprinten op A4 papier (Print-at-Home) of je gekochte kaarten afhalen aan de kassa. Je e-ticket is een pdf-document. Om dat te kunnen openen en printen heb je Acrobat Reader nodig. 

Online uitverkocht?

Wanneer er voor een voorstelling online geen kaarten meer te koop zijn, dan loont het om te bellen met de Centrale Kassa. Soms zijn er nog plaatsen te reserveren. Bij volgereserveerde voorstellingen opent de avondkassa in de Brakke Grond vanaf een uur voor aanvang de wachtlijst. Niet afgehaalde kaarten worden voor aanvang van de voorstelling doorverkocht aan de mensen op de wachtlijst.

Veelgestelde vragen over online kaartverkoop

Kan ik per bestelling meer voorstellingen kiezen?

Je kunt meerdere voorstellingen per bestelling selecteren. Kies nadat je een voorstelling hebt besteld op 'meer kaarten bestellen'. Je komt dan in het zoekscherm. Als je op zoeken klikt zijn alle voorstellingen te zien waarvoor kaarten bestelt kunnen worden. De zoekactie kan ook verfijnt worden door de verschillende zoekopties te gebruiken.

Ik ondervind problemen met de webwinkel op mijn Apple computer of Ipad

Onze webwinkel werkt in een i-frame op onze website. Bepaalde versies van Apple computers kunnen niet scrollen in dat i-frame. Je kunt ook bestellen in onze winkel via deze link. Deze opent de winkel in een apart scherm waarin normaal genavigeerd kan worden.

Ik heb alle inloggegevens ingevuld, maar krijg steeds het invulscherm weer terug nadat ik op 'volgende' heb geklikt.

Mogelijk heb je het vinkje dat je de privacyregels en de bezoekersvoorwaarden gelezen hebt niet aangevinkt. Zonder deze handeling kun je niet verder.

Ik heb mijzelf aangemeld, maar geen wachtwoord toegezonden gekregen.

Mogelijk is de bevestigingsmail in de spambox van jouw mail terecht gekomen. De afzender is Vlaams Cultuurhuis de Brakke Grond (no-reply@eventim-solutions.de

Ik heb mijzelf ingelogd maar kreeg een foutmelding

Misschien ben je al bekend bij ons met jouw e-mailadres maar heb je nog geen wachtwoord? Klik dan bij het inlogscherm op “nog geen wachtwoord of wachtwoord vergeten?” Vervolgens vult u in het daartoe bestemde vak uw bij ons bekende emailadres in en klikt u op “verzenden”. Je krijgt dan een nieuw wachtwoord toegestuurd op dat e-mailadres. Vind je deze mail niet in je inbox of de spambox, neem dan contact op met onze kassa via info@frascatitheater.nl of 020-6266866. 

Ik heb een nieuw wachtwoord aangemaakt maar dat niet toegezonden gekregen.

Mogelijk is de bevestigingsmail in jouw spambox terecht gekomen. De afzender is Vlaams Cultuurhuis de Brakke Grond (no-reply@eventim-solutions.de) Ook kan het zo zijn dat je reeds eerder bij de Brakke Grond of Frascati hebt besteld via de kassa maar met een ander emailadres. Door te klikken op “Nog geen wachtwoord of wachtwoord vergeten? “ en vervolgens het bij ons bekende emailadres in te voeren krijg je een nieuw wachtwoord toegezonden. Vind je de mail niet in jouw spambox of herkent het systeem jouw wachtwoord niet, neem dan contact op met onze kassa via info@frascatitheater.nl of 020-7516400.

Mijn wachtwoord wijzigen nadat ik reeds besteld heb

Wanneer je al kaarten hebt besteld kun je nogmaals inloggen om het wachtwoord te wijzigen.Klik op 
deze link en meld je aan met het toegestuurde wachtwoord. Je krijgt in het volgende scherm ons complete aanbod te zien en bovenin klik je op “klantgegevens” In het volgende scherm klik je op wachtwoord wijzigen. Hier kun je het wachtwoord wijzigen in een variant die voor jou makkelijk te onthouden is. Daarna kun je weer uitloggen.

Ik ontvang geen bevestigingsmail van mijn bestelling

Nadat de betaling is gelukt kom je uit op de pagina met de opdrachtgegevens. Er is tegelijkertijd ook een bevestigingsmail naar het door jou opgegeven mailadres gestuurd. Mogelijk is de bevestigingsmail in jouw spambox terecht gekomen. De afzender is Vlaams Cultuurhuis de Brakke Grond (no-reply@eventim-solutions.de). Vind je de mail niet in jouw spambox en heb je wel het scherm met de opdrachtbevestiging gezien aan het eind van de bestelling, neem dan contact op met onze kassa via 020-6266866.

De betaling is afgeschreven maar ik heb geen kaarten en geen bevestigingsmail ontvangen.

Mogelijk is er in de communicatie met de bank en ons systeem iets misgegaan. Neem contact op met onze kassa via 020-6266866. Wij kunnen dan controleren of het bedrag inderdaad is binnengekomen bij ons en maken de boeking dan alsnog in orde.

Ik krijg de melding “Het is te druk is op de webpagina, probeer later opnieuw.”

Probeer het na een halve minuut opnieuw dmv de knop “verversen” in jouw webbrowser. De pagina zou nu gewoon geladen moeten worden. Bij de meeste foutmeldingen zijn in onze winkel duidelijke aanwijzingen te lezen. Is dit onverhoopt niet het geval, neem dan gerust contact op met ons kantoor te bereiken via 020-7516400 Of stuur een mail naar info@frascatitheater.nl. Via email een reservering plaatsen is helaas niet mogelijk.

Ik wil mijn gegevens veranderen, hoe doe ik dat?

Klik op op deze link. Het inlogscherm verschijnt dan. U kunt daar inloggen en komt dan in onze webwinkel terecht. Nadat u bent ingelogd kunt u uw adresgegevens en/of wachtwoord wijzigen onder de knop 'klantgegevens'.

Wat is een opdrachtnummer?

Een opdrachtnummer is een uniek nummer dat aan uw bestelling gegeven is. Als u dit nummer noteert en u heeft een vraag over uw bestelling dan kan men bij de kassa gemakkelijk uw gegevens over die specifieke bestelling opvragen.

Ik zie op de betaalpagina geen “slotje” of “https://” url verschijnen in mijn adresbalk van de browser. Kan ik het nu wel vertrouwen?

Onze winkel is verpakt in een i-frame in de Frascati website. Daardoor verschijnt er geen “https://” url of slotje. De omgeving is wel veilig dus de betaling kan gewoon afgerond worden.

Meer informatie